Frequently Asked Questions

  • 1. Czym jest Knowledge Garden?

    Knowledge Garden to nowatorska platforma społecznościowo-rozwojowa, której fundament stanowi najwyższej jakości wiedza biznesowa, możliwość budowania relacji i wsparcie w rozwoju intelektualnym.

  • 2. Jakie zasoby znajdę na Knowledge Garden?

    Na platformie publikujemy szereg materiałów, których wspólnym mianownikiem jest wiedza biznesowa. Znajdziesz tam zarówno nasze autorskie opracowania (Knowledge to Inspire, Knowledge to Share,  Knowledge to Master i Knowledge to Listen), jak również zasoby zewnętrzne, które wyselekcjonowaliśmy z myślą o Tobie i Twoim rozwoju.

    Poszczególne kategorie oznaczyliśmy odpowiadającymi im symbolami i kolorami:

    Knowledge to Inspire (KtI) – kilkustronicowe wprowadzenie do ciekawych zagadnień w formie pigułki wiedzy.

    Knowledge to Share (KtS) – gotowa do użycia prezentacja, w której zawarliśmy praktyczną wiedzę i podpowiadamy Ci w jaki sposób przekazać ją innym

    Knowledge to Master (KtM) – streszczenie tego, co najbardziej wartościowe w danej publikacji książkowej; pozwoli Ci zagłębić się w prezentowane zagadnienia, zastępując właściwą lekturę lub stanowiąc dla niej formę przyjemnego preludium.

    Knowledge to Listen (KtL) – Knowledge to Master, ale w wersji audio. Jeżeli nie masz czasu na czytanie, bądź umiejętnie łączysz bieganie czy jazdę autem z pogłębianiem wiedzy, ten format znakomicie uzupełni Twoje potrzeby rozwojowe.

    Artykuły – porcja wyselekcjonowanych przez nas artykułów branżowych, które łączą w sobie teoretyczne zagadnienia z żywym elementem praktyki biznesowej.

    Książki – lektury obowiązkowe dla każdego, kto chce zrozumieć współczesny świat – nie tylko w sferze biznesu.

    Raporty – wyszukane przez nas interesujące i merytorycznie istotne opracowania dotyczące bieżących zagadnień i trendów rynkowych.

    Wideo – materiały w formie filmowej, które uczą, motywują, a czasem zwracają uwagę na sprawy ważne, choć z pozoru błahe.

    Case Studies –  narzędzia edukacji biznesowej z prawdziwego zdarzenia. Nowoczesne, angażujące uczestników studia przypadków.

    Wydarzenia – branżowe eventy, na których nie powinno Cię zabraknąć.

    Quizy – zestawy pytań testowych, dotyczące wybranych pozycji Knowledge to Share oraz Knowledge to Master. To znakomity sposób na utrwalenie i zweryfikowanie nabytej wiedzy. Na najlepszych czekają nagrody!

  • 3. Jak często znajdę nowe materiały na platformie?

    Rekomendowane materiały udostępniamy co tydzień, w piątki, natomiast nasze autorskie zasoby (Knowledge to…) mają premierę raz na dwa tygodnie – zawsze w środy.

  • 4. Czy mogę za darmo wypróbować Knowledge Garden?

    Jak najbardziej! Nowi użytkownicy mają do dyspozycji 10-dniowy dostęp próbny. Stworzyliśmy go po to, by każdy mógł poznać Platformę i zobaczyć zasoby, które selekcjonujemy, tworzymy i publikujemy. Pozwala on także na dokonywanie zakupu zasobów płatnych z kategorii Knowledge to Share, Knowledge to Master i Knowledge to Listen.

  • 5. Jakie są dostępne pakiety abonamentowe?

    Masz do wyboru dwa pakiety – Kwartalny i Premium.

    Pakiet 3-miesięczny (250zł/ 3 m-ce) zapewni Ci dostęp do wszystkich zasobów rekomendowanych oraz Knowledge to Inspire, a także 10 opracowań autorskich z kategorii Knowledge to Share i Knowledge to  Master, a także do kolejnych 12 opracowań tego typu, które będą ukazywały się w trakcie trwania abonamentu.

    Pakiet Premium (1800zł/ rok) zapewni Ci nieograniczony dostęp do wszystkich zasobów rekomendowanych oraz Knowledge to Inspire, a także do 60 opracowań autorskich z kategorii Knowledge to Share i Knowledge to  Master, a także do kolejnych 48 opracowań tego typu, które będą ukazywały się w trakcie trwania abonamentu. Dodatkowo, w ramach pakietu dostaniesz od nas 4 publikacje książkowe w formie papierowej, oraz zaproszenie na ekskluzywne Spotkanie Inspiracyjne.

  • 6. Czym jest abonament spersonalizowany?

    To abonament, którego zawartość możemy dopasować do potrzeb i oczekiwań Twoich i Twojej firmy. Wspólnie ustalamy wszystkie jego szczegóły.

  • 7. W jaki sposób dokonuję płatności za pierwszy abonament?

    Płatności za abonament dokonuje się już po rejestracji.. Wystarczy, że klikniesz przycisk “kup abonament”, widoczny pod każdym z zasobów. Ich kilknięcie przenosi Cię na stronę zakupu abonamentu. Następnie poprosimy Cię o wybór pakietu i przekierujemy na stronę finalizacji transakcji w oparciu o moduł PayU.

  • 8. W jaki sposób mogę przedłużyć abonament?

    Aby przedłużyć abonament, kliknij w swój avatar. Poniżej wyświetli się pasek, na którym po lewej stronie umieściliśmy licznik pokazujący, ile dni pozostało Ci do wygaśnięcia bieżącego abonamentu. Obok zobaczysz przycisk “Odnów”, który przeniesie Cię do strony wyboru planu abonamentowego.

  • 9. Co znajdę w zakładce Zasoby?

    Zakładkę Zasoby podzieliliśmy na dwie części – “Wszystkie” przeniesie Cię do głównego streamu ze wszystkimi udostępnionymi materiałami, ułożonymi w kolejności chronologicznej lub wg ich popularności. Podstrona “Moje” pozwoli Ci odnaleźć zasoby, które zakupiłeś, pobrałeś lub wygrałeś w quizach czy zadaniach a także te, które polubiłeś, klikając w ikonkę serca.

  • 10. W jaki sposób mogę kupić zasób?

    By kupić zasób, kliknij w przycisk “dodaj do koszyka” – wybrany materiał pojawi się następnie w koszyku (ikonka w prawym górnym rogu), gdzie dokonasz finalizacji zamówienia. Gdy uzupełnisz wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury, przekierujemy na stronę finalizacji transakcji w oparciu o moduł PayU.

  • 11. Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

    Zamówienie realizowane jest natychmiast po zaksięgowaniu przelewu. Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzać bezpośrednio przez system PayU. Otrzymasz również powiadomienie mailowe.

  • 12. W jaki sposób poinformujecie mnie o realizacji zamówienia?

    Wyślemy Ci maila z potwierdzeniem zaksięgowania Twojej płatności.

     

  • 13. Co zrobić, jeśli moja płatność została odrzucona?

    Spróbuj ponownie sfinalizować zamówienie i dokonać płatności, dokładnie weryfikując wprowadzane dane. Jeśli sytuacja się powtórzy – skontaktuj się z nami lub zgłoś problem bezpośrednio w PayU. Zrobimy wszystko, by Ci pomóc.

  • 14. Skąd mogę pobrać fakturę?

    Wszystkie faktury znajdziesz w zakładce “Moje transakcje”, do której przejdziesz klikając w swój avatar. Bezpośrednio po dokonaniu płatności i jej zatwierdzeniu przez nas, otrzymasz notyfikację o wystawieniu faktury, z możliwością bezpośredniego jej pobrania.

  • 15. Czym jest Panel Networkingowy?

    Panel Networkingowy pozwala Ci na budowanie relacji z innymi użytkownikami. W zakładce “Networking” znajdziesz listę wszystkich użytkowników mających dostęp do tej funkcjonalności. Możesz swobodnie wysyłać do nich prywatne wiadomości (ikonka koperty), a także wręczać im w prezencie zasoby (jedynie te z kategorii Knowledge to…). Wystarczy, że klikniesz w ikonkę prezentu i wybierzesz interesujący Cię zasób.

  • 16. W jaki sposób mogę podarować prezent innemu użytkownikowi?

    Masz dwie możliwości. Możesz kliknąć ikonkę prezentu bezpośrednio przy poszczególnych zasobach (tych płatnych) lub też wybrać osobę, której chcesz podarować upominek w zakładce “Networking”. Tam również znajdziesz ikonkę prezentu.

  • 17. Jakie zasoby mogę podarować jako prezent?

    Jedynie nasze autorskie, płatne zasoby, tj. Knowledge to Share, Knowledge to Master i Knowledge to Listen.

  • 18. W jaki sposób mogę wysłać wiadomość do innego użytkownika?

    Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę “Networking” i klikniesz w ikonkę prezentu, widoczną po prawej stronie przy wizytówce każdego z użytkowników.

  • 19. Jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi statusami w Panelu Networkingowym (VIP, CIM, Coach)

    Użytkownicy ze statusem VIP to osoby, które chcemy docenić za ich szczególny wkład w rozwój nauki lub środowiska biznesowego. Mają oni nieograniczony i bezpłatny dostęp do wszystkich zgromadzonych na platformie zasobów.

    Użytkownicy ze statusem CIM to uczestnicy organizowanych przez questus programów szkoleniowo-rozwojowych The Chartered Institute of Marketing. Mają oni dostęp do dodatkowych treści szkoleniowych, przeznaczonych wyłącznie dla uczestników programów Foundation Certificate in Marketing, Certificate in Professional Marketing oraz Diploma in Professional Marketing.

    Coach – to Twój opiekun, osoba odpowiedzialna za Community Management, która wspiera Twoją aktywność na platformie. Gotowa pomóc i odpowiedzieć na wszelkie pytania czy wątpliwości.

  • 20. Z kim mogę się skontaktować w razie problemów technicznych?

    Możesz wysłać do nas wiadomość na kg@questus.pl lub poprosić o pomoc za pośrednictwem formularza kontaktowego na platformie (wystarczy, że klikniesz w ikonkę koperty w prawym dolnym rogu ekranu).

  • 21. W jaki sposób mogę dodać swój avatar?

    Kliknij w swój aktualny avatar i przejdź do zakładki “Profil”. Tam znajdziesz sekcję “Avatar”.  Kliknij w zielony przycisk i wybierz zdjęcie. Pamiętaj, że nie może być ono mniejsze niż 300px na 300px.

  • 22. Jak zmienić hasło?

    Kliknij w swój aktualny avatar i przejdź do zakładki “Ustawienia”. Tam znajdziesz sekcję “Ogólne”. Poprosimy Cię o wpisanie aktualnego hasła, a następnie o ustalenie nowego. O zmianie poinformujemy Cię mailowo. Po zatwierdzeniu wylogujesz się automatycznie z platformy. Kolejnego logowania dokonasz już przy użyciu nowego hasła.

  • 23. Jak zmienić dane do faktury?

    Kliknij w swój aktualny avatar i przejdź do zakładki “Profil”. Tam znajdziesz sekcję “Informacje ogólne” oraz “Dane firmy” – wystarczy, że uaktualnisz odpowiednie pola, a w momencie dokonywania transakcji zostaną one automatycznie uzupełnione.

  • 24. W jaki sposób mogę zrezygnować z posiadania profilu na Platformie?

    Kliknij w swój aktualny avatar i przejdź do zakładki “Ustawienia”. Tam znajdziesz sekcję “Wyłącz konto” – Twoje konto zostanie dezaktywowane. Możesz cofnąć tę decyzję przy kolejnej próbie logowania na platformę. Jeśli chcesz trwale usunąć swoje dane z systemu, napisz do nas na kg@questus.pl – zajmiemy się tym.

  • 25. Czy w przypadku wyłączenia konta moje dane zostaną trwale usunięte z bazy?

    Nie, wtedy Twoje konto zostanie jedynie dezaktywowane. Jeśli chcesz trwale usunąć swoje dane z systemu, napisz do nasz na kg@questus.pl – zajmiemy się tym.

  • 26. Czym są Wyzwania?

    Wyzwania to Quizy, które pozwolą Ci sprawdzić wiedzę w tematach zawartych w materiałach Knowledge to… oraz wygrać inne zasoby z tej kategorii.

    Zadania to z kolei wątki merytoryczne, w których możesz zabłysnąć swoją wiedzą i pomysłowością przed innymi oraz wygrać zasoby zbierając odpowiednią ilość polubień dla swoich wypowiedzi.

    Obie formy wyzwań mają pomóc w Twoim rozwoju i utrwalać informacje nabyte na Knowledge Garden.

  • 27. W jaki sposób mogę polubić odpowiedzi innych użytkowników w Zadaniach?

    Wystarczy, że klikniesz w ikonkę serca widoczną przy każdej udzielonej odpowiedzi. Odpowiedź, która osiągnie określoną liczbę polubień, otrzyma jeden z darmowych zasobów do wyboru.

  • 28. W jaki sposób mogę wygrać nagrody biorąc udział w zadaniach?

    Jeśli Twoja odpowiedź zdobędzie określoną ilość polubień, wtedy automatycznie przyznamy Ci nagrodę. Będziesz mógł wybrać interesujący Cię zasób z zaproponowanej przez nas puli.